sobota, 20 marca 2010

Rzygacze


RYNNA RZYGACZ ,OZDOBNE ZAKOŃCZENIA RYNIEN ARTYSTAMy na pewno, a Joanna i Colin, jak będą chcieli - będziemy mieć rzygacze i rynnę łańcuchową. Jużz mam kontakt na blacharza, który takie rzeczy robi, jak na zdjęciu obok. Rynna łańcuchowa, to podobno cudna sprawa i jeśli nie ma się szczególnych zachcianek, jak np. te obok, to i zwykły ocynkowany łańcuch, wychodzący z pyska rzygacza jest fantastyczny.
Moje obie córeczki - to jest pytanie do Was: czy widziałyście takie łańcuchowe rynny w Hiszpanii - tam jest to podobno szczególnie modne!
Tak czy inaczej jestem po rozmowie z nasza panią architekt, która wybiła mi z głowy fajna żabę i zaproponowała właśnie rzygacze i łańcuch. Dla porządku - tego samego dnia (wczoraj) wujek Jurek wcześniej wspomniał o rynnie łańcuchowej, a to wówczas, jak mu pokazałam żabcię i powiedziałam, że to ma być od niego na parapetówkę. I co, i nie będzie żaby, bo w obu domach musi być inne orynnowanie.

4 komentarze:

  1. a ja wiem ze jak dac tacie kawalki blachy to sam by zrobi zygacza a co zrobil malutkiego malucha z blachy to zygaczy nie zrobi no nie?? a te rynny lancuchowe hmm wyglada niezlew hiszpani jakos uwagi na to n ie zwrocilam fajna rzecz ale czy nie za droga?? a tak wogle to ja mowi ze oni cos za duzo chca za samo wykopanie dziury i uzycie koparki????

    OdpowiedzUsuń
  2. Łańcuchy nie są drogie, rzygacze też nie aż tak. Pomyślimy nad formą, jak juz dom bedzie stał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałem jak pracuje rynna łańcuchowa.Woda tworzy spirale-bardzo urokliwe.Tylko kto będzie stal na deszczu aby to oglądać.Rzygacze można zobaczyć w starych miasteczkach Portugalii i Hiszpanii praktycznie na każdym dachu np.jako lufy starych dział.

    OdpowiedzUsuń