środa, 10 marca 2010

Dzień pierwszy - Elektryk






8 marca 2010 roku rozpoczęła się budowa naszych domów w Przetoczynie na Wygodzie!

Ponieważ trudno mi będzie każdemu z Was opowiedzieć przebieg budowy, dlatego postanowiłam skorzystać z bloga, na którym pokrótce będę relacjonować wszystko to, co się tutaj dzieje. Dzięki temu będziecie mogli w miarę na bieżąco śledzić, jak postępuje budowanie i załatwianie wszelkich spraw. Do Joanny natomiast, będzie należało tłumaczenie tego wszystkiego Colinowi :) :) :)

Muszę się najpierw nauczyć w tym  Bloggerze pisać i umieszczać fotki, więc bądźcie wyrozumiali!!! Narazie, jak widzę, to niezbyt mi to wychodzi...

Zaczynam więc od teraz naszą historię, czyli przeprowadzkę z pięknej Gdyni na jeszcze piękniejszą kaszubską wieś!

Przyjechałam rano, a tu jeszcze pusto, zimowo, pięknie i cicho...

Czekając na elektryka, który miał założyć oba liczniki w skrzynce już dawno postawionej, przespacerowałam się wzdłuż naszych działek, kojąc oczy fantastycznym widokiem! I pomyśleć, że wkrótce to będzie już codziennością!

Po prawie godzinie, gdy mając co nieco zamarznięte, trochę gburowaty, milczący elektryk w końcu przyjechał, zamontował liczniki i dał mi nasze pierwsze klucze!!! I tak, Joanna z Colinem mają już swój pierwszy klucz do własnego domu!!!


I to koniec tego pierwszego dnia. Niby niewiele się zdarzyło, ale emocji miałam sporo! 

3 komentarze:

  1. Dzielny Mamis jestes!!!! Super pomysl dzieki wielkie!!! teraz wydamy mase kasy na internet :) ale warto!!! Zdjecia super a emocje jeszcze wieksze!!! Postaram sie spijac kazdego non stop i caly czas zeby dolarki sie na dom zbieraly. A z tlumaczeniem damy sobie rade. Zdjecia mowial same za siebie. Duza buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Spijaj dziecko, spijaj!!!
    Za 4 minuty wybija moja godzina wyjazdowa - jade robic nastepne fotki. Pewnie dzis zobaczysz juz wieeelka czarna dziure!

    OdpowiedzUsuń
  3. no bardzo ladnie wszystkosie zaczelo na dzien kobiet

    OdpowiedzUsuń