sobota, 27 marca 2010

Pakamera

Książki Alicji przygotowane do wyjazdu
Rusty też czeka już na wyjazd
STARTUJEMY z przeprowadzką!
Rozpoczęłyśmy z Alicją naszą przyszłą wyprowadzkę z Majkowskiego!!!!
Od wczoraj Alisia segreguje i porządkuje rzeczy w pakamerze. Dzisiaj działamy dalej i "rozbieramy" to, co przygotowała wczoraj. Do worów przeznaczonych do wywózki poszły stare ciuchy  i makulatura, a do kartonów upychamy szkolne książki, które kiedyś, kiedyś przydadzą się następnym pokoleniom - naszym wnukom!!! Pies oszołomiony, bajzel wszędzie, ale za to dzieje się, oj, dzieje!

5 komentarzy:

  1. HALLO!!!!!!!!!!JESTEM W POGOTOWIU DO PAKOWANIA ,JAK RĄK WAM ZABRAKNIE TO WOŁAJCIE A NARAZIE POWODZENIA,PAAA

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysieńko - masz jak w Polbanku :) Gwarancję, że Cię nie ominie pakowanie! Mama i ja oraz reszta pawlickich liczymy na Ciebie bardzo, bardzo! A my z Alicja walczymy jedynie, przynajmniej narazie, z segregowaniem przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. POOOOMOCY!!!! ALICJA SZALEJE!!!! Ja już nie nadążam!!!! Tempo, które nadała Alicja jest zawrotne - pewnie dlatego, ze dzisiaj jedzie do Wejherowa na imprezę! Może jutro będzie miała kaca (oby), wróci nad ranem (niekoniecznie), a ja pozbieram się do kupki (oj, tak). A tymczasem w salonie jest replika pakamery, czyli jest cudownie, a nawet bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. o masz!!! tylko mi moich rzeczy ni wyrzucajcie!!!! i plyt!!! i kaset magnetofonowych!!!! i zajmijcie sie troche Niuniusiem!!! na zdjeciu wyglada na zdolowanego!!!

    a tak poza tym - powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, ze to mowisz, bo my, glupie blondi (mam pasemka), zostawialysmy badziewie, a wyrzucalysmy plyty, kasety, ksiazki i fajne zabawki! Od teraz zrobimy odwrotnie! Obiecujemy!!!

    OdpowiedzUsuń