środa, 12 maja 2010

Meblowanie salonu :)

Codzienna droga
Rano pojechałam na rozmowy do Koleczkowa drogą, jak na załączonym obrazku - podoba się Wam?!
Z narady z "młodymi wilczkami" z Promopacku wynika taki kalendarz:
- przerwa w robotach potrwa do poniedziałku/wtorku,
- w piątek 21-go, w 100% wiecha (Ryba zadzwonił i potwierdził, że zdążą - widać im w gardłach strasznie zaschło!),
- stolarka i klucze do drzwi wejściowych, w połowie czerwca, ale jak znam realia, to ze wskazaniem na koniec czerwca.
- za tydzień lub trochę więcej (pewno więcej) koparka wjeżdża do Joanny i Colina.
A co z tego wszystkiego w terminie się zrealizuje, zobaczymy...

Moje cudne meble
Później, podjechałam na Wygodę, bo bardzo chciałam Wam pokazać nasze pierwsze meble w salonie!
I oto one...

Łazienka Babuni z wychodkiem do lasu
Koniecznie też musicie zerknąć na łazienkę Babuni... sama nie wiem, czy warto coś zmienić, tak jest po prostu pięknie!

Kluczykowe czapeczki
Wczoraj również byłam u Lidii w firmie, pokornie ją prosząc, o pomoc w ogłupieniu Urzędu Skarbowego, po sprzedaży Leśnej :)
I PaniWielceSzanowna Lidia "Pe" obiecała Ci Joanno pomóc!!! Chwała więc wielka jej za to! A ja za to - dostałam przefajną rzecz - do pierwszych "Wygodnych" kluczy mamy specjalne małpie pyski! Bomba, co!

2 komentarze:

  1. Meble to pikuś ale widoki takie ,ze kazda dekoracja okna by to popsuła.

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dlatego zaoszczędzę na firankach, karniszach i żabkach do takowych! Ale za to myć okna będę musiała częściej..., wiec chyba jednak zdecyduję się na firaneczkę!

    OdpowiedzUsuń